<< Tillbaka
Guld i DM 2011
JUDO-DM 2011
Vid helgens tävlingar i Idrottens HUs i Helsingborg blev det hela 8 medaljer för Enighet, I guld och 7 silver.
GULD
+66 U15 Armin Didic
SILVER
–73 U17 Armin Didic
–57 U17 Ida Engvall
–81 Junior Harolind Xhaffoli
–66 U15 Patrik Scuda
–55 U13 Ismail Malkoc
ENIGHET GRATULERAR!
|